RSS

Dacă citim Acatistul Bunavestire către Maica Domnului 40 de zile la rând ni se va îndeplini orice dorinţă care ne este de folos

06 oct.

Dacă citim Acatistul Bunavestire către Maica Domnului 40 de zile la rând ni se va îndeplini orice dorinţă care ne este de folos.

Trece o perioadă de timp, şi, pe când mă aflam la Tesalonic, vine o femeie la mine şi spune că a făcut precum i-am spus, citind acatistul, şi s-a vindecat de cancer; altcuiva i s-a rezolvat rapid o problemă. Auzind acestea, am rămas pe gânduri.

Să vă spun drept: nu citisem niciodată acest acatist; mă ocupam mai mult cu rugăciunea inimii. În acea seară, ducându-mă acasă, am început şi eu să citesc Acatistul Buneivestiri de trei ori, iar apoi m-am culcat. Pe când dormeam, văd în vis că se deschid Cerurile şi o văd pe Maica Domnului coborând, înconjurată de slavă. S-a apropiat de mine şi m-a binecuvântat, apoi m-a întrebat de ce am nevoie. I-am arătat capul, zicând că de multe ori mă doare. Atunci Ea m-a privit cu blândeţe şi mi-a zis că de acum nu o să mă mai doară. Apoi a continuat, zicând: «De acum înainte să vorbeşti neîncetat la oameni şi Eu nu te voi părăsi». M-a binecuvântat din nou şi S-a înălţat iarăşi la Cer, precum venise”.

(Din ”Povestiri duhovniceşti” – PE VÂRFUL ATHOSULUI – Monah Pimen Vlad)

 
4 comentarii

Scris de pe 6 octombrie 2020 în Uncategorized

 

4 răspunsuri la „Dacă citim Acatistul Bunavestire către Maica Domnului 40 de zile la rând ni se va îndeplini orice dorinţă care ne este de folos

  1. qwykx

    7 octombrie 2020 at 13:38

    Oare o fi la fel cu Acoperamantul Maicii Domnului? Eu pe el il citesc de cateva zile, Sa le citesc pe amandoua? Nu il citesc pentru mine ci pentru oameni

     
    • Elena J.

      7 octombrie 2020 at 18:15

      Daca ai timp si ravna, cu atat mai bine! Si eu citesc regulat Acoperamantul si imi este foarte drag; simt cu adevarat ca sunt ocrotita de Maica Domnului cand ma aflu in primejdii.

       
  2. ovidiu

    8 octombrie 2020 at 16:03

    Sincer ma indoiesc ca am putea scapa de tradatorii din fruntea bor.srl si sa avem ierarhi cu adevarat
    vrednici care sa se jertfeasca ptr.EL! Cu tristete si dragoste intru Hristos,ovidiu pacatosul.

     
  3. Anastasia

    11 noiembrie 2020 at 0:17

    DOAMNE AJUTA!
    Este bine sa citim orice Rugaciune crestin ortodoxa catre PREA SFANTA NASCATOARE DE DUMNEZEU, CEA MULT FOLOSITOARE! Trebuie post si rugaciune in fiecare zi pentru fiecare crestin ortodox, mai ales acum.
    Am auzit si eu de Acatistul BunaVestire. Am si o icoana acasa cu foita de aur de la Manastirea Durau. Nu am incercat sa citesc 40 de zile la rand, dar am sa o fac, pe langa alte rugaciuni catre Maica Domnului. Nu voi cere nimic . DUMNEZEU stie ce sa trimita si cum sa ne ocroteasca!

     

Lasă un comentariu