RSS

Un film Ortodox rusesc pe care il recomand – Confesiunile unui samurai

25 sept.
 
4 comentarii

Scris de pe 25 septembrie 2018 în ORTODOXIA

 

4 răspunsuri la „Un film Ortodox rusesc pe care il recomand – Confesiunile unui samurai

  1. Mihnea

    25 septembrie 2018 at 22:48

    Foarte bun filmul. Pacat ca nu o sa-l inteleaga multi. Ma rog la Dumnezeu ca sa deschida ochii poporului roman si sa ne unim impotriva raului. Cauta si meritocratia.ro si spune-mi ce crezi.

     
  2. Mihaela Arnau

    26 septembrie 2018 at 2:49

    Intr-adevar un film cu mesaj puternic si adanc, de meditat.

     
  3. Sandrina

    26 septembrie 2018 at 21:20

    Filmul e zguduitor intr- adevăr. Nu- l văzusem înainte și îți mulțumesc pt postare. Recomand spre vizionare și mini- serialul rusesc de mai jos. În varianta originala durează aprox. 3 ore, însă eu l- am comprimat intr- o oră alegând momentele esentiale și am pus subtitre in romana la el.

     
  4. MI

    9 februarie 2020 at 21:10

    A republicat asta pe Ioana.

     

Lasă un comentariu