RSS

Un buchet de ganduri frumoase

31 ian.

Iubește-l pe acela ce nu te înțelege. Mângâie-l pe acela ce te rănește. Respectă-l pe cel nerespectuos. Luminează-l pe cel ce trăiește în întuneric. Dăruiește celui egoist. Oferă-i pace celui ce trăiește în război. Nu lăsa niciodată ca temerile sau comportamentele celorlalți față de tine să-ți influențeze comportamentul tău față de ei. Fii un model de lumină și de bunătate pentru ceilalți! Nu lăsa niciodată durerile trecutului să te îndepărteze de oamenii dragi sufletului tău. Eliberează trecutul și bucură-te de un prezent luminos cu toți cei dragi ție.

Prea frig, prea cald, prea plouă, prea ninge, prea devreme, prea târziu, prea mult, prea puțin, prea ușor, prea greu, prea frumos, prea urât, prea toamnă, prea iarnă… de fapt, e prea VIAȚĂ, oameni dragi… și ar trebui să ne bucurăm de toate aceste prea-uri… și să trăim cu prea bucurie, să fie prea pace, prea recunoștință, prea iubire… putem, avem șanse, avem totul în noi, în inimile noastre prea pline cu dragoste, cu forță, cu frumos…

Binecuvântată fie această zi, fie ca eu să o fac specială în vreun fel. Binecuvântată fie viaţa mea, fie ca eu să o tratez cu dragoste şi grijă. Binecuvântaţi să fie toţi oamenii, fie ca eu să văd bunătatea în fiecare. Binecuvântată fie natura, fie ca eu să îi observ frumuseţea şi minunăţiile. Binecuvântat fie adevărul, fie ca el să-mi fie mereu cel mai bun prieten.

Învăţăm, greşind, să iertăm,
Învăţăm, căzând, să zburăm,
Învăţăm, suferind, să vindecăm,
Învăţăm, încătuşaţi, să ne eliberăm,
Învăţăm, mirându-ne, să înţelegem,
Învăţăm, îndoindu-ne, să credem,
Învăţăm, plecând, să ne întoarcem,
Învăţăm, pierzând, să învingem,
Învăţăm, tăcând, să vorbim,
Învăţăm, plângând, să zâmbim,
Învăţăm, distrugând, să construim,
Învăţăm, cerând, să dăruim,
Învăţăm, urând, să iubim
Învăţăm, trăind, să trăim…

http://paradise3407.blogspot.ro/

 
Un comentariu

Scris de pe 31 ianuarie 2014 în SFATURI

 

Un răspuns la „Un buchet de ganduri frumoase

  1. gabriela

    31 ianuarie 2014 at 16:02

    Minunat spus… Mie mi-au inseninat ziua cuvintele acestea.

     

Lasă un comentariu