RSS

Materialistii, hedonistii …

22 nov.

Sunt acei oameni care trăiesc numai pentru trup. Raiul lor vremelnic, pământesc aici este. Pentru ei, viața înseamnă plăcere și astfel trebuie să o trăiască la maxim, își satisfac toate poftele animalice ca și când omul a fost făcut numai pentru acestea. Acești materialiști, hedoniști sunt iubitori de slavă deșartă, onoruri și succese. Ei evaluează omul numai după frumusețea exterioară, după înveliș, după statutul pe care îl are, după reputație, inteligență… numai după inimă nu. Ei uită că există oameni care deși nu dețin nimic, oferă totul. Ei uită că pacea sufletului o poate da numai Hristos, iar nu avuția sau altă satisfacție pământească. Uită că le lasă pe toate și că pleacă fără nimic în viața de dincolo – singurul bagaj ce le rămâne, sunt faptele lor, fie ele bune sau rele.

Elena J.

 
3 comentarii

Scris de pe 22 noiembrie 2013 în BANI, ELENA J.

 

3 răspunsuri la „Materialistii, hedonistii …

  1. RazaDeSperanta

    22 noiembrie 2013 at 22:57

    BUna-seara! Imi puteti explica si mie va rog frumos despre asa-zisa pecete a lui Anticrist? SUnt nelamurit in ceea ce priveste acest fapt, mai ales ca sunt nelamurit in legatura cu „liniile” de pe feicare ambalaj ( care dupa cum am vazut pe unele site’uri ortodoxe, ar fi echivalentul numarului „666”). cE-AR TREBUI SA FACA o persoana daca Doamne fereste a primit acea peceta? Ma tem de faptul ca daca o am deja implantata in mine? Rapsunde-mi te rog pentru ca sunt in ceata… 😦

     
  2. RazaDeSperanta

    22 noiembrie 2013 at 22:59

    Aici nu am inteles. Dar oare deja a inceput aceasta implantare a cipurilor? Daca ai putea sa-mi raspunzi , as fi foarte incantat :D:D

     

Lasă un comentariu