RSS

Elegie in cadere

19 Sep

Cad în neant, m-afund în valuri
Și mă rătăcesc pe drum,
Urc pe culmea disperării
Și nu văd nimic de fum.

Tulbure îmi e simțirea
Și se-neacă în adânc,
M-am sfărmat în mii de cioburi
Și de jos acum mă strâng.

Nu e nimeni pe cărare,
Nu-i nimic să mă ajut
Să adun bucăți din mine
Ce în cioburi le-am pierdut.

Văd în zare, ca o rază,
O lumină licărind,
Îmi scald ochii în speranță
Și alerg să o ating.

Mă ridic, merg pe picioare
Și-mi șterg ochii ce-au vărsat
Lacrimi grele și amare
Ce în suflet m-au udat.

A venit vreun om s-adune
Lacrima ce-am vărsat eu?
Dintre oameni n-a fost unul –
A fost Singur Dumnezeu!

Elena J.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 19 Septembrie 2017 în ELENA J.

 

Lasă un răspuns

 
