RSS

Doamne, fie voia Ta!

08 Aug

De-aceasta Ți-a fost voia
Ca să mă nasc și eu
Să-mi dai putere-n viață
Să-nving tot ce e greu.

De-aceasta Ți-a fost voia
Ca eu poet să-Ți fiu
Dă-mi, Doamne, Harul Tău
Pân’ la sfârșit să-Ți scriu.

Dacă așa ai vrut
Ca eu să fiu român
Creștin și ortodox
La fel fă să rămân.

Și dacă vei voi
Să-Ți dau sufletul meu
Să plec și eu din lume
Atunci să mor și eu.

Fă, Doamne, a Ta voie
Să fie și a mea
Căci vreau să fac mereu
Doar ce-mi dictează ea.

Elena J.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 8 August 2017 în ELENA J.

 

Lasă un răspuns

 
