RSS

Se marita Mariuca

02 Aug

Se mărită Măriuca
Cu-n flăcău bun de prin sat
Și știind că e săracă
Pe părinți i-a întrebat:

Care-i zestrea mea, mămucă?
Iar tu, taică, ce îmi dai?
Care-i moștenirea voastră
Ce mi-o dați pentr-un bun trai?

Știi, Mărie, noi o viață
Sărăcia am purtat,
Drept urmare, bani sau case
Nu avem să-ți fi lăsat.

Dar în schimb, adu-ți aminte
Cât am „investit” în tine –
Ne-am luptat să mergi la școală,
Să înveți la toate bine.

Te-am crescut ca pe o floare –
Și frumoasă, și smerită
Și fiind ascultătoare
Ai rămas fată cinstită.

Ai crescut pe lângă casă,
Ai fost mereu muncitoare,
Te-am învățat să fii bună –
A ta inimă e mare.

Așadar, vină flăcăul
Ca să ceară mâna ta!
Iar de vrea fată bogată,
Să-și aleagă, atunci, alta!

Elena J.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 2 August 2017 în ELENA J.

 

Lasă un răspuns

 
