RSS

Fa totul cu iubire!

02 Aug

Dacă mă ajuți, fă-o cu iubire, necondiționat!
Dacă mă cauți, să fie din iubire, nu din interes!
Dacă mă mustri, fă-o cu iubire, spre a mă îndrepta!
Dacă mă ierți, să fie din iubire, nu din obligație!
Dacă mă corectezi, fă-o cu iubire, nu pentru a-ți arăta inteligența în fața altora!
Dacă îmi zâmbești, fă-o cu iubire, nu din orgoliu sau fățărnicie!
Dacă îmi dăruiești, fă-o cu iubire, fără să-mi reproșezi și fără să-ți pară rău mai târziu!
Dacă îmi vorbești, fă-o cu iubire, nu doar pentru a-ți umple timpul!
Dacă taci, să fie din iubire, pentru că mă respecți!
Dacă stai lângă mine, să fie din iubire, nu din interes sau din milă!

Elena J.

 
4 comentarii

Scris de pe 2 August 2017 în ELENA J.

 

4 răspunsuri la „Fa totul cu iubire!

  1. mihaela.arnau

    3 August 2017 at 2:34

    Frumoase cuvinte. 

    Sent from my Samsung Galaxy smartphone.

     
  2. Maria Dumnezeu

    5 August 2017 at 2:27

    Am făcut totu cu iubire, de ce oare nu ți-ai dat seama?

    Limir J.

     
  3. Câteva gânduri dintr-o mie!

    8 August 2017 at 16:45

    Asa ar fi frumos si ideal. Din pacate in lumea in care traim acum, iubirea se pierde undeva pe drum.

     

Lasă un răspuns

 
