RSS

NOAPTEA

12 Iul

NOAPTEA POZAVino, noapte, peste mine
Și adoarme-mă ușor,
Du-mă-n lumea ta de vise
Și așează-mă pe nor!

Vreau să văd de sus cum lumea
O prefaci în groasă ceață,
Cum în zori îți retragi voalul
Și-o aduci din nou la viață.

Tu ești neagră și ascunsă –
Porți în tine un mister,
Îți verși mantia tăcută
Peste tot ce-i efemer.

Uneori, privesc în tine
Cât de neagră poți să fii
De-mi răpești somnul la tine
Și vrei trează să mă ții.

Lasă-mă să plâng în tine
Că port doruri care dor,
Lasă-ți mantia cea neagră
Și adoarme-mă ușor!

Elena J.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 12 Iulie 2017 în ELENA J.

 

Lasă un răspuns

 
