RSS

Imi spune lumea

08 Mai

Îmi spune lumea că eu, Doamne,
Sunt prea naiv și că greșesc
De vreau să fac în lume bine,
La rău cu rău că nu plătesc.

I-aud cum mă bârfesc cu toții
Și zic că eu aș fi nebun,
Doar pentru că nu-mi place ura
Și îmi doresc să fiu mai bun.

Îmi judecă purtarea zilnic
Și felul cum eu mă îmbrac
Și cu dispreț ei râd de mine
De vreau să am suflet curat.

Mă ocărăsc când le spun, Doamne,
Că eu pe Tine Te iubesc,
Că nu vreau bucurii din lume,
Ci numai raiul îl doresc.

O, până când mă lași, Stăpâne,
Să port ocara celor răi?
Eu văd că cei ce râd de mine
Sunt, Doamne și vrăjmașii Tăi.

Elena J.

 
Un comentariu

Scris de pe 8 Mai 2017 în ELENA J.

 

Un răspuns la „Imi spune lumea

  1. Ioan Haiduc

    9 Mai 2017 at 22:02

    Fericiți veți fi cand va vor ocărî şi vă vor prigoni…
    De multe ori conform legilor duhovniceşti ale Sfăntului Marcu Ascetul Dumnezeu îngăduie să fim ocărâti pentru a ne vindeca de găndurile slavei deşarte…
    dacă mesajul e off-topic iertare şi te rog să nu-l publici

     

Lasă un răspuns

 
