RSS

Plange-m-as, dar nu am cui

02 Mai

fata la geamPlânge-m-aș eu omului,
Însă-și are greul lui.
Îl văd des împovărat,
Stând tăcut și întristat.

M-aș plânge și salciei,
Dar grea-i și povara ei.
Plânge-adesea întristată
De mereu stă aplecată.

Plânge-m-aș eu codrului,
Dar când cade frunza lui
Tremură că-i veștejit,
Rămânând tot dezgolit.

Plânge-m-aș eu Domnului
Și I-aș spune numai Lui
Ce mă doare, mă frământă
Că-i Singurul Ce m-ascultă.

Elena J.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 2 Mai 2017 în ELENA J.

 

Lasă un răspuns

 
