RSS

Nu-mi da, Doamne, cum doresc!

26 Apr

rugaciunea.Nu-mi da, Doamne, cum doresc
Căci prin cereri eu greșesc.
Nu-mi da, Doamne, bogății,
Dă-mi numai atât cât știi.
Când Îți cer deșteptăciune,
Tu să-mi dai înțelepciune.
De-mi doresc să fiu slăvit,
Tu în cer fă-mă mărit.
Doamne, de-Ți cer fericire,
Dă-mi-o, dar în nemurire.
Când prieteni cer să-mi dai,
Dă-mi îngeri și sfinți din rai.
Ani mulți pe pământ de-ți cer,
Fă-mă veșnic, dar în cer.
Când vreau să fac voia mea,
Tu îndreaptă-mă spre-a Ta.
Când vreau bine pământesc,
Tu dă-mi raiul cel ceresc.

Elena J.

 
Un comentariu

Scris de pe 26 Aprilie 2017 în ELENA J.

 

Un răspuns la „Nu-mi da, Doamne, cum doresc!

  1. evtodiev

    27 Aprilie 2017 at 12:27

    off topic:
    Un frumos documentar despre Fericitul Iacov Tsalikis pe care doi mari sfinți contemporani,
    Cuviosul Porfirie Kavsokalivitul († 1991) și Cuviosul Paisie Aghioritul († 1994), l-au caracterizat, cel dintâi, ca fiind «unul dintre cei mai mari sfinți ai secolului nostru», iar cel de-al doilea ca având «harismele Sfântului Ierarh Nectarie de Eghina».

     

Lasă un răspuns

 
