RSS

La doctor

24 Apr

spitalTotu-i alb, mese, dulapuri
Şi pereții-n jurul meu,
Stau şi butonez i Phone-ul
Fiindcă timpul trece greu.

Vine-un doctor către mine,
Dar nu-mi face mai nimic
Fiindcă nu i-am dat vreo şpagă,
Nicio sticlă, niciun plic.

Şi din cauza aceasta
El mă lasă şi m-amână
Şi îmi spune pe-un ton paşnic:
„Te aştept peste… O LUNĂ!”

„Care-i prețul vieții noastre?”
Mă întreb eu uneori…
Ce îi pasă, cui îi pasă
Dacă tu trăieşti sau mori?

Dar mă consolez îndată
Când, cu jale-mi amintesc
Că nu am alternative
Fiindcă-i sistem românesc.

Elena J.

 
2 comentarii

Scris de pe 24 Aprilie 2017 în ELENA J.

 

2 răspunsuri la „La doctor

  1. tvarheolog

    27 Aprilie 2017 at 13:00

    Sunt ușor mâhnit de poezie pentru că lucrez de 24 de ani în sistem, și la bine și la greu. De bine, de rău supraviețuim cu toții. Să cercetăm cu de-amănuntul și să înțelegem toate părțile.
    Unul din motivele care m-au îndepărtat de familie a fost că „pierdeam” mult timp la spital.
    Eu, unul, sunt fericit că am ajuns complet întâmplător în sistem, înscriindu-mă în 1989 la Liceul Sanitar fiind pen-ultima promoție care a învățat „Tehnica îngrijirii bolnavului” așa cum scrie la carte. Faptul că acum absolvenții de școli sanitare, implicit cei ce se angajează, fie sunt nesimțiți cu tupeu, fie sunt proști de le curge scuipat din gură a adus amatorismul în sistemul sanitar, numărul profesioniștilor scăzând continuu. Oare de ce vin la spitalele din România în iulie-august marea majoritate a românilor plecați în străinătate să-și rezolve problemele medicale ?
    Cei nemulțumiți de sistemul sanitar românesc vor avea ocazia să-l regrete cât de curând !

     
    • Elena J.

      27 Aprilie 2017 at 17:17

      Aveti dreptate, nu putem generaliza, insa realitatea e cruda si o vedem cu totii. Pentru cei ce muncesc cinstit, tot respectul!

       

Lasă un răspuns

 
