RSS

Daca azi nu eram crestin…

18 Apr

Dacă azi nu eram creștin, nu-ți mai permiteam să mă lovești și pe celălalt obraz și totuși să-mi mențin calmul. Nu-ți mai permiteam să mă jignești iar eu să tac; te-aș fi insultat și eu de două ori mai urât decât ai fi făcut-o tu. Nu mă mai rugam pentru tine, nu te mai pomeneam la vii, te pomeneam la morți, cu siguranță. Nu-ți mai permiteam să mă înșeli sub ochii mei, să-mi calci drepturile și cinstea și totuși să tac; te-aș fi dat în judecată până aș fi obținut înapoi ce-i al meu. Te-aș fi urât și nu te-aș fi iertat până la moarte.

Dacă azi nu eram creștin, nu te-aș mai fi ajutat fără să-mi plătești ceva în schimb. Te-aș fi furat ori de câte ori aș fi avut ocazia. Dacă azi nu eram creștin, nu mă mai umileam în fața ta cerându-ți iertare. Dar am un Dumnezeu, sus, Care mă vede și nu mă lasă. El m-a învățat să ajut fără să cer nimic în schimb, să iubesc pe cel ce mă jignește și să mă rog pentru dușmani, nu să-i urăsc. Și crede-mă, o fac din dragoste, nu pentru că așa trebuie, nu doar pentru că așa zice legea, nu din obligație, ci pentru că așa simt. Așadar, bucură-te că sunt creștin, habotnic cum mă numești tu!

Elena J.

 
Un comentariu

Scris de pe 18 Aprilie 2017 în ELENA J.

 

Un răspuns la „Daca azi nu eram crestin…

  1. mihaela.arnau

    18 Aprilie 2017 at 23:52

    Frumos.

    Sent from Samsung tablet.

     

Lasă un răspuns

 
