RSS

Cat costa sa aduci o bucurie?

18 Mar

Primisem multe flori, un braț! Până să ajung acasă, am avut grijă să dăruiesc o parte din ele. Un buchet l-am dăruit femeii de la patiseria pe lângă care trec în fiecare dimineață. Nu pot să mărturisesc în cuvinte ce mult s-a bucurat. Și m-am bucurat și eu apoi de bucuria ei. Mi-a mulțumit mult, iar de atunci, în fiecare dimineață, pe lângă cornurile pe care le cumpăr de obicei, îmi mai dă ceva în plus, fie un colăcel, fie un covrig. Pot eu să opresc dragostea și recunoștința acestei femei?…

Așadar, cât costă să aduci o bucurie? De cele mai multe ori nu costă nimic. Și tocmai aceste bucurii pe care le putem face altora și care nu presupun bani, sunt cele mai frumoase, adevărate, puternice. Să zâmbești cuiva, să mângâi, să încurajezi, să asculți necazul altuia și să plângi cu el, să oferi iertare, să nu mai ții supărare, să îmbrățișezi… Să oferi lucruri mărunte, necostisitoare, să oferi din ce-ai primit și tu la rândul tău și să-l vezi zâmbind pe celălalt – este cea mai mare bucurie. Te simți mai împlinit atunci când dăruiești decât atunci când primești; te bucuri de bucuria lui. Iar în inima lui se naște recunoștința și dorința de a face bine la rândul lui, mai departe. Ce poate fi mai frumos?…

Elena J.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 18 Martie 2017 în ELENA J.

 

Lasă un răspuns

 
