RSS

Despre iertare si iubirea de aproapele – Pr. Proclu

14 Mar

„Să ierți și să iubești pe toată lumea și să te rogi pentru toți!”.
„Dacă ai milă de aproapele şi Domnul te va milui”.
„În măsura în care iertăm aproapelui, în acea măsură ne iartă și Dumnezeu”.
„Să folosim mila pentru aproapele și asprimea pentru noi”.
„Ai grijă să nu ai nimic cu nimeni și roagă-te pentru toți”.
„Iertarea aproapelui pe care nu-l suporți aduce pace și bucurii duhovnicești”.
„Dacă eu vreau să mă nevoiesc și nu iert pe aproapele, nimic n-am făcut”.
„Dacă vrei să te răzbuni pe cineva, să te răzbuni cu lacrimi”.
„Nu te grăbi să judeci, nu purta grija altuia ce face, poartă de grija ta”.
„În viață, cea mai importantă clipă este clipa în care ai învățat să ierți”.
„Este mai mare dragostea decât rugăciunea. Dacă am dragoste, crește rugăciunea”.

Revista Atitudini

 
Un comentariu

Scris de pe 14 Martie 2017 în IERTARE, IUBIREA

 

Un răspuns la „Despre iertare si iubirea de aproapele – Pr. Proclu

  1. Maria Dumnezeu

    8 August 2017 at 17:47

    Mi-a părut foarte rău, dar știu că iertarea face parte din casa lui Dumnezeu.

    Limir J.

     

Lasă un răspuns

 
