RSS

Copilaria de altadata

14 Mar

Săream coarda pe șotron,
Nu mă jucam pe „I-phone”.
Nu tastam pe vreo tabletă,
Mă jucam pe jos cu cretă.
Mă urcam mereu în nuc,
Nu știam ce e „Facebook”.
Mama îmi spunea povești,
Azi, pe „YouTube” le găsești.
Tema de mân-o scriam,
„Copy-paste” eu nu făceam.
Prin nisip eu mă jucam,
Nu în „Paint” eu coloram.
Pe-atunci „selfie” nu făceam,
Ci doar clipa o trăiam.
Preferam jocuri reale,
Nu ca astăzi virtuale.
Cu sania mă dădeam,
Nu-n raliuri mă-ntreceam.
Iarna, cu toți colindam,
Deloc nu mă rușinam.
Și deși ne bulgăream,
Țin minte că nu răceam.
Deși bani deloc n-aveam,
Cel mai fericit eram.
Eu așa-m copilărit,
Dar nimic nu mi-a lipsit.
………………………………..
Am fost cel mai fericit…

Elena J.

 
Un comentariu

Scris de pe 14 Martie 2017 în ELENA J.

 

Un răspuns la „Copilaria de altadata

  1. costiadiana

    15 Martie 2017 at 11:22

    Felicitări 👏 !

     

Lasă un răspuns

 
