RSS

Orfanul

03 Ian

Nevoit sunt, o, măicuță
Ca și astăzi să muncesc,
Căci tu ai plecat la îngeri,
Sus, la Tatăl cel Ceresc.

Am rămas singuri pe lume,
Eu cu cei doi frățiori
Și-acum pâinea ne-o obținem
Stând în drum și vânzând flori.

Eu prea mic nu sunt, o știu,
Să muncesc nu-mi este greu,
Însă frățiorii-s mici
Și de teamă plâng mereu.

Sunt și zile-n care stau
Chiar flămând cu frații mei
Și mă copleșește greul
Și-atunci plâng și eu cu ei.

Doar de s-o-ndura vreun om,
Văzând soarta noastră grea
Și din inima-i măreață,
O pâine-n plus să ne dea.

Iar în iarnă, gerul, mamă,
Până-n oase îl simțim
Și-așteptăm doar o minune
Sau… să nu ne mai trezim.

Prea mult nu mai pot nici eu,
A căzut greul pe mine.
Te rugăm, mamă, de poți,
Ia-ne și pe noi la tine.

Elena J.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 3 Ianuarie 2017 în ELENA J.

 

Lasă un răspuns

 
