RSS

La multi ani cu Dumnezeu, fratii mei dragi!

30 Dec

Dragi prieteni, frați întru Hristos, să Îi mulțumim Bunului Dumnezeu pentru anul care a trecut, pentru cele bune și pentru cele mai puțin bune. Pentru sănătatea ce ne-a dăruit-o, dar și pentru zilele când am fost bolnavi, pentru pacea și clipele liniștite, dar și pentru zilele de ispite și tulburare. Pentru dragostea ce am primit-o, dar și pentru zilele când am fost mustrați, jigniți și loviți. Pentru cei care încă sunt lângă noi pe drumul acestei vieți, dar și pentru cei pe care Dumnezeu i-a chemat Sus. Pentru zâmbete, dar și pentru lacrimi.

Toate sunt rânduite de El pentru binele fiecăruia dintre noi, chiar dacă de multe ori considerăm că am fost nedreptăți sau rugăciunea nu ne-a fost ascultată după cum ne-am fi dorit noi. Așadar, să Îi mulțumim și pentru faptul că nu ne-a împlinit anumite cereri știind că sunt vătămătoare pentru sufletul sau trupul nostru, ocrotindu-ne, astfel, prin Pronia Sa cea atotștiutoare.

Să iertăm pe toți cei care ne-au greșit și la rândul nostru să ne cerem iertare celor ce i-am nedreptățit sau le-am greșit în vreun fel, pentru ca să nu intrăm în noul an supărați pe cineva. Vă doresc să aveți parte de bucurii duhovnicești, pace, sănătate și iubire, iar la sfârșit mântuire. La mulți ani printre cei dragi! La mulți ani cu Dumnezeu!

Elena J.

 
5 comentarii

Scris de pe 30 Decembrie 2016 în ANUL NOU, ELENA J.

 

5 răspunsuri la „La multi ani cu Dumnezeu, fratii mei dragi!

  1. mihaela.arnau

    30 Decembrie 2016 at 22:20

    Multumim pentru urari si pentru frumoasele articole.Noi va uram           La multi ani! 

    Sent from my Samsung device

     
  2. munteanioan

    31 Decembrie 2016 at 11:12

    A republicat asta pe Cronopedia.

     
  3. lili ganera

    31 Decembrie 2016 at 15:29

    La mulți și binecuvântați ani, cu Dumnezeu!! Vă îmbrățișez și mulțumesc!! Liliana Ganera

    Trimis din Yahoo Mail pentru iPad

     
  4. Mark

    31 Decembrie 2016 at 18:18

    La multi ani cu sanatate, pace si bucurii! Dumnezeu cu noi!

     
  5. Aliosa

    2 Ianuarie 2017 at 15:23

    La Multi Ani cu sanatate Elena ! 🙂
    Doar bunul Dumnezeu mai poate face DREPTATE in ROMANIA 🙂
    ca de la justitia lui base-iohannis, NU ma astept sa faca ! 😦
    Aliosa.

     

Lasă un răspuns

 
