RSS

Gospodinele

21 Noi

– Spune-mi, soro, cum gătești,
De mereu tu reușești
Să faci mâncarea gustoasă,
Pe deasupra și-aspectoasă?

Vreau să aflu de la tine
Cum gătești atât de bine.
– Îți spun, soro, astăzi drept,
Care e al meu secret.

Cât mâncarea am pe foc,
În acest timp eu mă rog.
Și-aluatul ce-l lucrez
Eu cu cruce-l însemnez.

Miercurea, mâncarea mea,
Este ca și vinerea:
Fără carne, ouă, lapte,
Doar de post eu fac bucate.

Și să mai știi de la mine:
Când vreo sărbătoare vine,
Mă feresc de a găti
Pentru-a nu păcătui.

Și așa, tot ce gătesc,
Are parc-un gust ceresc.
Totul are-astfel un rost,
Dacă știi când să ții post.

Elena J.

 
Un comentariu

Scris de pe 21 Noiembrie 2016 în ELENA J., POST, Uncategorized

 

One response to “Gospodinele

  1. alupeimihaela

    26 Noiembrie 2016 at 19:33

    Frumoasă poezie și de folos !…

     

Lasă un răspuns

 
