RSS

Cobori in jos, Luceafar alb!

12 Noi

Cobori în jos, Luceafăr alb
Și vino iar la mine,
Că m-a cuprins dorul de cer
Privindu-Te pe Tine.

Eu Te-am chemat adeseori,
Cântând dorul prin șoapte…
De ce n-apari mereu pe cer
Ca în această noapte?

Cobori încet înspre pământ,
Nevoie am de Tine!
Dar nu-Ți lăsa nici cerul sfânt,
Doar stai puțin cu mine.

Cobori, Luceafăr, de pe cer
Și-n palme mi Te-așează.
Călăuzește pașii mei
Și calea-mi luminează!

Mi Te-ai ascuns să nu Te văd,
Sunt eu, oare, de vină?
Te chem cu-n dor nemângâiat –
De ce nu vii? O, vină!

Chiar de-ntârzii, eu Te aștept,
Îți cânt și apoi stau
Să văd cum printre stele-apari –
O altă stea nu vreau!

Elena J.

 
Un comentariu

Scris de pe 12 Noiembrie 2016 în ELENA J.

 

One response to “Cobori in jos, Luceafar alb!

  1. munteanioan

    12 Noiembrie 2016 at 14:24

    A republicat asta pe Cronopedia.

     

Lasă un răspuns

 
