RSS

Tu, straine, cel care imi vorbesti tara de rau

07 Noi

Tu, străine, cel care îmi vorbești țara de rău, află că ai primit informații greșite de la niște oameni răi și invidioși care nu cunosc mai nimic despre România, dar care nu au alt scop decât să denigreze bunul nume al unei țări cu un trecut atât de glorios.

Află că românii ce au ajuns poate și în țara ta, sunt frații mei, purtăm același sânge românesc și avem aceeași mamă – Patria România. Ei nu se află acolo ca să fure, ci din contră, s-au dus să muncească, să obțină banii cinstit pentru a avea grijă de familia care-i așteaptă aici.

Crezi că mi-e ușor să-mi văd frații înstrăinați pe plaiuri necunoscute, îndepărtate și care suportă umiliri cumplite din partea celor de alt neam și care muncesc cu sudoare pentru a-și întreține familia? Așadar, românii ce se află acolo la tine – frații mei, sunt oameni harnici și cinstiți.

Tu, străine, care-mi vorbești frații de rău, află că românii sunt, pe deasupra și educați, cu bun simț, ospitalieri și chiar călduroși cu străinii. Află că românul se lasă pe sine, își dă haina de pe el pentru a-i fi bine celuilalt. Te invit la mine Acasă – în România, să-mi cunoști frații, să vezi ce obiceiuri avem noi, ce mult ne iubim, să ne cunoști plaiurile, mâncarea, limba, folclorul și istoria și îți vei schimba părerea greșită despre țara mea.

Vino de sărbători și nu numai! Te vom primi cu căldură, te vom ospăta din mesele noastre îmbelșugate, tradiționale și unice, îți vom cânta doine la nai, îți vom cânta și colinde, vei admira portul nostru tradițional românesc, vom ciocni ouă în Sfânta Noapte a Învierii.

Vino să simți iarba verde sub picioare, să simți mirosul de fân proaspăt cosit, să asculți legende la gura sobii rostite de vocea tremurândă a bătrânilor noștri, să te bucuri de troițele și mănăstirile ca o comoară, să ne cunoști înaintașii, luptătorii, sfinții și martirii noștri care ne-au sfințit pământul.

Vino să trăiești românește!

Elena J.

 
2 comentarii

Scris de pe 7 Noiembrie 2016 în ELENA J.

 

2 responses to “Tu, straine, cel care imi vorbesti tara de rau

  1. Nelutu

    8 Noiembrie 2016 at 10:31

    Trebuie mentionata diferenta dintre romani si tigani!Si tiganii au cetatenie romana,dar nu au in vene acelasi singe ca mine,nu au obiceiurile mele,deci NU sunt fratii mei!Si,inca ceva:inainte de 1989 dusmanii Romaniei nu au avut liber acces la noi,nici nu era nevoie.Atunci eram o natiune respectata,condusa de oameni atasati poporului roman,acum suntem condusi de o clica de tradatori si vinzatori de tara,deci este normal sa-si bata strainii joc de noi!

     
    • Elena J.

      8 Noiembrie 2016 at 16:13

      In afara asa sunt vazuti romanii, ca fiind un popor de tigani, lenesi si hoti… Ce dureros!

       

Lasă un răspuns

 
