RSS

Grija zilei de maine intuneca si ziua de azi

03 Oct

Mi-a pătruns soarele în casă pe fereastră și am tras draperia să nu mă mai deranjeze. Mi-au zâmbit copiii dimineață în drum spre serviciu, iar eu am stat rece și încruntat. Mi-a bătut vecinul la ușă să mă întrebe ce fac, dar eu nu i-am deschis. A înflorit liliacul a doua oară și nu l-am văzut. Nici privirea nu mi-am ridicat-o să văd norii albi și pufoși, am stat cu ochii în pământ împovărat de griji. S-au copt merele, a trecut și vara iar eu nu am simțit. Rândunica și-a făcut cuib în fața casei mele, dar n-am avut timp s-o văd. Am ridicat fruntea din pământ pentru că nu vedeam nimic din cauza grijilor și am început să zâmbesc, am văzut ca viața e minune.

Elena J.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 3 Octombrie 2016 în ELENA J.

 

Lasă un răspuns

 
