RSS

Doamne, Tu stii ca Te iubesc

13 Sep

Chiar dacă-s slab de fire
Și prea des eu greșesc,
Tu iartă-al meu păcat,
Căci știi că Te iubesc.

Chiar dacă uneori
Eu uit să-ți mulțumesc,
Tu iartă-mi stângăcia,
Căci știi că Te iubesc.

Chiar dacă-al Tău Cuvânt
Prea des îl necinstesc,
Mai rabdă-mă, Stăpâne,
Căci știi că te iubesc.

Chiar de mai uit de Tine
Și Te mai părăsesc,
Tu nu uita de mine
Căci știi că Te iubesc.

Chiar dacă al meu suflet
Mereu îl murdăresc
Tu curățește-mi haina
Căci știi că Te iubesc.

Chiar dacă mai pierd calea
Și mă mai rătăcesc
Adu-mă iar la Tine
Căci știi că Te iubesc.

Chiar dacă-n a mea minte
Doar gânduri rele cresc
Tu știi că-mi pare rău,
Tu știi că Te iubesc.

Chiar dacă uneori,
Pe cel rău îl primesc,
Eu doar Ție mă-nchin,
La alt domn nu slujesc.

Elena J.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 13 Septembrie 2016 în ELENA J.

 

Lasă un răspuns

 
