RSS

Adevaratul crestinism

08 Sep

Din păcate, prea mulțumiți fiind de numele de „ortodocși” (care slăvesc în mod corect pe Dumnezeu), sau de „catolici” (care sunt pe tot Pământul -universali), am uitat că de fapt, cu toții suntem CREȘTINI (AI LUI HRISTOS)! Aici este o mare greșeală. Am renunțat la cel mai nobil nume din lume. CREȘTIN-AL LUI HRISTOS. O, Dumnezeul meu, aș pune numele Tău pe fruntea mea, ca să îl vadă toți când vorbesc cu mine, l-aș pune pe perna mea, ca să-l văd înainte de culcare, l-aș scrie pe tavanul camerei, ca să-l văd la trezire, l-aș scrie cu cretă la fiecare pas făcut pe stradă, ca să îl văd apoi când merg, l-aș scrie pe oglinzi, să Te văd pe Tine, când mă privesc pe mine..Și noi am uitat numele de creștin!.

Uitând acest minunat nume, am uitat și porunca principală a Celui ce ni l-a dat: „Să vă iubiți unii pe alții, precum Eu v-am iubit pe voi (..). Prin aceasta vor cunoaște toți că sunteți ucenicii Mei: DACĂ VĂ VEȚI IUBI UNII PE ALȚII”! Am uitat..Nu ne mai iubim cei de pe aceeași planetă, nici măcar cei de aceeași culoare, nici măcar cei de aceeași confesiune a religiei, nici măcar cei de pe aceeași stradă, sau din același bloc, nici de la același etaj, sau frații între noi, nici măcar soțul cu soția, sau copiii cu părinții! O ceață înghețată s-a lăsat peste inimile noastre, răcindu-le. Și îmi vin în minte cuvintele Domnului: „(..) Din pricina înmulțirii fărădelegii, DRAGOSTEA MULTORA SE VA RĂCI”.

Atunci, fiind speculativ, îmi zic: degeaba te chemi ortodox, sau catolic, sau evanghelist, sau penticostal..DACĂ NU IUBEȘTI, ZACI ÎN FĂRĂDELEGI! Că așa a zis Domnul: Nelegiuitul nu iubește. Și atunci, să tăceți din gură cu ecumenismul vostru nelegiuit, să terminați cu acuzele reciproce și cu îmbrățișările lui Iuda vânzătorul..PUNEȚI MÂNA ȘI IUBIȚI CUM ÎI PLACE DOMNULUI HRISTOS, COMPORTAȚI-VĂ PRECUM SAMARINEANUL MILOSTIV, ȘI ATUNCI SĂ MAI FACEȚI DISCURSURI RELIGIOASE! Domnul să lumineze oamenii cei întunecați, să încălzească inimile cele înghețate.

Pr. Sorin Croitoru

 
Un comentariu

Scris de pe 8 Septembrie 2016 în Uncategorized

 

One response to “Adevaratul crestinism

  1. pcmouse

    6 Noiembrie 2016 at 12:58

    comentariu smintitor de ecumenist eretic!!face o ciorba amestecata,bre nu iti cunosti credinta!!IUBIREA IN ADEVAR BRE NU IN MINCIUNA !!

     

Lasă un răspuns

 
