RSS

Slava de dimineata

03 Sep

Când mă scol de dimineață,
Soarele îmi bate-n față,
Păsărele-aud la geam,
Ciripind sus pe un ram.

Florile s-au scuturat,
Din roua ce-au adunat
Și-acum ele mă sfințesc,
Cu parfumul lor ceresc.

Privesc iarba cum se-nalță,
Într-un verde plin de viață,
Aud apa din izvor,
Curgând din munte ușor.

Iar copiii mă strârnesc,
Cu ei să copilăresc
Și să cânt de dragul vieții,
Ca în anii tinereții.

Privesc sus în ceru-nalt
Și văd picături cum cad,
Stropii reci pe față-i simt,
Coborând ca un alint.

Iar un curcubeu frumos,
Se întinde până jos,
Orizontul colorând
Și o pace aducând.

Ce-aș putea să-mi mai doresc,
Când eu pe pământ trăiesc,
Arvună de bucurie,
Precum cea din veșnicie.

Elena J.

 
2 comentarii

Scris de pe 3 Septembrie 2016 în ELENA J.

 

2 responses to “Slava de dimineata

  1. mihaela.arnau

    3 Septembrie 2016 at 23:51

    Frumoasa poezie. 

    Sent from my Samsung device

     
  2. Marian

    4 Septembrie 2016 at 20:24

    O poezie frumoasă care-mi dă o stare de bine.
    Mulțumesc!

     

Lasă un răspuns

 
