RSS

Necredinciosului

24 Aug

Eu am un Tată-n cer,
Tu ești al nimănui.
Eu Lui îmi plâng durerea,
Tu nu ai cui s-o spui.

Când mor eu am credința
Că am să reînvii.
Tu dacă te sfârșești,
Unde ajungi nu știi.

Când cad eu am nădejde
Pe Maica Domnului.
Tu când greșești, o, spune-mi,
Nădejdea-n cine-o pui?

Eu cred în Dumnezeu
Cel Care m-a creat.
Tu cum ai apărut,
Nici astăzi n-ai aflat.

Eu cred deși nu văd,
Dar simt cu inima,
Dar tu ești orb la ochi,
La fel și mintea ta.

Eu am aflat credința
Și-s mereu fericit.
Tu pui multe-ntrebări
Și ești neliniștit.

Eu cred! Și prin credință
Știu că voi fi salvat,
Dar tu prin necredință,
Ai să ajungi la iad.

Elena J.

 
2 comentarii

Scris de pe 24 August 2016 în ELENA J.

 

2 răspunsuri la „Necredinciosului

  1. costel

    28 August 2016 at 17:44

    DEMOSTENE ANDRONESCU – În loc de rugăciune

    În seara asta, Doamne, Te vei culca flămând,
    Azima rugăciunii n-o vei avea la cină,
    Nici blidul de smerenii, nici stropul de lumină
    Ce-mi pâlpâia alt’dată în candela din gând.

    Sunt prea sărac, Stăpâne, nu am ce-Ţi oferi
    Să-ţi stâmpăr foamea, furii mi-au tâlhărit cămara
    Şi de puţinul suflet ce îl păstram, ca sara
    Să am, ca tot creştinul, cu ce Te omeni.

    Aş vrea să-Ţi pot întinde un gând sfios măcar,
    Dar nu, nu pot, grădina mi-e vraişte şi goală,
    Mi-a mai rămas pe-un lujer o singură petală
    Şi pe un ramur veşted, un singur fruct amar.

    De l-aş culege-n pripă să Ţi-l aduc prinos,
    Şoptind o rugăciune şi tremurând o cruce,
    Ar fi păcat de moarte că, Doamne, Ţi-aş aduce
    Otravă-n cupe sparte şi Te-aş târî prea jos.

    Zadarnic stai de veghe şi-aştepţi umil şi blând,
    Azima caldă-a rugii n-o vei avea la cină
    Şi-n cerul Tău de gheaţă cu ţurţuri de lumină
    În seara asta, Doamne, Te vei culca flămând.

     
    • Dorina

      30 August 2016 at 16:09

      Frumos. . . foarte frumos, asa cum numai odata se simtea si se scria. Noi cei de astazi nu mai purtam in inimi acelasi har si simtire. Suntem tot mai diluati de tot suvoiul care curge peste noi, de toata agitatia vazuta si nevazuta, de toata risipirea, de toata lepadarea, nepasarea si duhul mortii in care traim.

       

Lasă un răspuns

 
