RSS

Parintelui meu duhovnicesc

16 Aug

Mulțumim, Taică Părinte
Pentru sfintele cuvinte,
Care ochii ne-au deschis
Și-n credință ne-au aprins.

Pâine și apă ne-ai dat
Pentru sufletu-nsetat,
Care rătăcea mereu
Neștiind de Dumnezeu.

În fiece cuvânt rostit,
Despre suflet ne-ai vorbit,
Căci hrană cum tu ne-ai dat,
Nicăieri n-am mai aflat.

Dar așa a rânduit
Pentru noi Domnul iubit,
Să ne fii îndrumător
Și de suflete păstor.

Noi singuri ne-am întrebat
Unde-acum ne-am fi aflat,
Dacă nu te cunoșteam,
Poate și-acum rătăceam.

Duhul Sfânt ce te-a sfințit,
Mulți talanți ți-a dăruit
Și i-ai înmulțit frumos
Pentru slava lui Hristos.

Ai avut ca misiune
Să salvezi suflete-n lume,
Pe cei care se pierdeau
Și în lume rătăceau.

Roagă-te pentru lucrare,
Ca să stăm în ascultare,
Să ne fie și jos bine
Și să fim și sus cu tine.

Chiar dacă nu reușim
Pe deplin să-ți mulțumim,
Domnul, Raiul ți-a gătit
Pentru cât te-ai ostenit.

Mai avem o rugăminte:
Te rugăm, Taică Părinte
Să ne fii mijlocitor
Și în veacul viitor.

La sfârșit ne ocrotește
Și-astfel Domnului grăiește:
Iată, Doamne, rod curat,
Eu și pruncii ce mi-ai dat.

Mulțumim, o, Doamne Sfinte,
Că ne-ai dat un sfânt părinte,
Să ne fie bun păstor
Și de suflet salvator.

Elena J. (părintelui meu duhovnicesc Visarion Iugulescu)

 
2 comentarii

Scris de pe 16 August 2016 în ELENA J.

 

2 responses to “Parintelui meu duhovnicesc

  1. Anastasia

    21 August 2016 at 20:26

    Am avut bucuria să cunosc mulți ucenici ai părintelui Visarion Iugulescu…Sunt exemple vii de trăire creștinească.Prin ei, am început să-l îndrăgesc și eu , mai ales prin predicile cutremurătoare…

     
    • Elena J.

      21 August 2016 at 21:14

      Pentru cei ce l-au indragit si l-au simtit, parintele e sfant. A fost ca un apostol al lui Hristos trimis sa propovaduiasca cuvantul adevarului celor ce stateau in intunericul pacatelor si al nestiintei. Dumnezeu sa-l odihneasca in Imparatia Sa si sa-i faca parte din cununa fiecarui suflet ce l-a intors la credinta.

       

Lasă un răspuns

 
