RSS

Cand tacerea vorbeste

27 Iul

In drum spre Oricova mi-a facut cu mina un copil. M-am oprit si l-am luat. A urcat linga mine in fata si mi-a dat o mina calda, ca barbatii mari. Avea vreo opt ani. Zimbea foarte tare. Un zimbet care, daca ar fi putut sa se auda, s-ar fi auzit de la mari departari. Asa poate zimbi doar un copil mut. N-am mai vorbit niciodata cu un copil mut. Mi-a povestit despre cum se roaga el, despre pestii mari care inoata in cele doua iazuri de linga noua ferma. Apoi am tacut. O tacere care pentru prima data era atit de tot una cu vorbirea. Atunci cind nu zimbea, fata lui era grava ca a unui soldat care se intoarce de pe front. Am mers asa pina la capat. La urma ne-am strins mina si am zimbit. El a sarit din masina si a plecat pe deal, prin iarba, ducind cu el toata tacerea care il infasura.

Pr. Savatie Bastovoi

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 27 Iulie 2016 în SFATURI

 

Lasă un răspuns

 
