RSS

Uite-ma, tata

15 Iul

Am obosit de atata drum si tare as mai sta,
Alerg dupa visul meu si strig: „Nu te indeparta”.
Departe de casa, de mama mea,
Am zile cand ma doare tare inima.

Merg pe drum, nu stiu drumul unde duce,
O vorba buna stiu ca tare mult aduce,
Vocea ta vreau s-o aud cateodata,
Sa ma ajuti cand sunt suparata.

Uite-ma, tata,
Sunt neschimbata,
Cand ma pierd in nori si ploi,
Am nevoie doar de voi, tata,
In lume uitata,
Cateodata-i mai usor,
Sa plangi cand ti se face dor.

Tata, imi spuneai ca intr-o zi voi pleca,
Departe de voi, in lumea asta rea,
Viata asta n-o castigi, daca nu pierzi ceva,
Dar eu nu stiam ca despartirea doare asa.

Pamantul se invarte grabit, ca ruleta pe masa,
Dar, oriunde as merge, sa stii ca ma intorc tot acasa.
Pamantul se invarte grabit, ca ruleta pe masa,
Dar, mama si tata, sa stiti ca raman tot a voastra.

formatia What’s Up

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 15 Iulie 2016 în TATA

 

Lasă un răspuns

 
