RSS

Sfinte Duh, Te chem iar, vino!

11 Iul

Cât timp eu am stat smerit
Și m-am încrezut în Tine,
În mine Te-ai odihnit
Și-atunci mi-a fost mereu bine.

Însă, când m-am înălțat
Și m-am încrezut în mine,
Duhule, Tu ai plecat
Și-am rămas golit de Tine.

Sfinte Duh, Te chem iar, vino!
Te sălășluiește-n mine
Și durerea mea alin-o,
Că n-am pace fără Tine.

Și văzându-mă golit,
Fără har, fără putere,
Slab, bolnav și pustiit,
N-am mai avut mângâiere.

Și am început să plâng,
Precum un copil pierdut
Și în lacrimi să mă frâng,
Că în groapă am căzut.

Iar Tu mi-ai văzut căința,
Cum am plâns lipsa de Tine
Și mi-ai umplut iar ființa,
Venind iarăși peste mine.

Și de când Te-am regăsit,
M-am umplut de bucurie,
Nimic nu mi-am mai dorit,
Primind iar a Ta tărie.

Elena J.

 
Un comentariu

Scris de pe 11 Iulie 2016 în ELENA J.

 

One response to “Sfinte Duh, Te chem iar, vino!

Lasă un răspuns

 
