RSS

Am intrebat…

27 Iun

Am întrebat pământul: cum rod bun dăruiești,
Când oamenii te calcă și doar gunoi primești?
L-am întrebat pe soare: cum poți să dai căldură
Și celor ce sunt răi? Cum poți să nu ții ură?
Am întrebat pădurea: cum verde poți să fii,
Când oamenii te taie, cum poți să reînvii?
Am întrebat și ploaia: cum poți tu răcori
Pe cei răi și cei buni fără a-i deosebi?
Le-am întrebat pe stele: cum de mai reușiți
Ca-n bezna neagr-a nopții pe-atât voi să luciți?
Le-am întrebat pe toate și-n taină mi-au răspuns:
Un singur țel avem de toate mai presus
Create-am fost de Domnul și doar atât noi știm,
Ca Lui s-aducem slavă și ție să-ți slujim.

Elena J.

 
Un comentariu

Scris de pe 27 Iunie 2016 în ELENA J.

 

One response to “Am intrebat…

  1. Adriana B.

    27 Iunie 2016 at 18:25

    Foarte frumos spus. Toate ne vorbesc despre iubirea Lui Dumnezeu pentru noi toti, fara vreo diferenta, buni, rai, păcătoși, drepți, sfinți…

     

Lasă un răspuns

 
