RSS

Mi-am dorit sa cresc om mare

16 Iun

Mi-am dorit să cresc om mare
Să văd lumea din picioare,
Dar nespus am regretat
Pentru răul ce-am aflat:
De războaie, de dușmani
Care ucid pentru bani.
Am aflat și de acei
Ce trăiesc doar pentru ei,
Că sunt oameni care fură,
Care țipă și înjură,
Care mint, care urăsc
Și pe ceilalți îi rănesc,
De boli și de sărăcie,
De oameni cu viclenie,
De unii ecumeniști,
De budiști, de spiritiști,
De sectari și de atei
Și alți rătăciți ca ei,
De masoni, de vrăjitoare,
Trafic cu femei ușoare,
De spitale, pușcării,
De păcate, de urgii,
Că sunt unii anormali
Precum homosexuali,
Că sunt oameni desfrânați
Ce trăiesc necununați,
De copii făcuți din flori,
Răi și neascultători
Ce pe Dumnezeu insultă
Și se iau cu El la luptă.
Am aflat că printre mame
Se găsesc și criminale,
De unii înșelători
Ce se cred vindecători,
De oameni ce-s mincinoși
Ce se cred cu toți hristoși,
Că sunt unii profitori,
Cămătari și-nșelători,
Că și astăzi Iude sunt,
Care pe Hristos Îl vând…
–––––––––––––––––––-
Îmi doresc iar să mă duc
Pentr-o oră în trecut,
Când în inocența mea,
Nu știam de lumea rea…

Elena J.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 16 Iunie 2016 în ELENA J.

 

Lasă un răspuns

 
