RSS

Strai nou

13 Iun

Mi-a dat tata intr-o seară
Un strai nou, de sarbătoare,
Pantaloni, cămaşă albă…
Şi la brâu o cingătoare.

Eu mă uit mirat – dar tata
Mă indeamnă să-l probez,
-L-am purtat şi eu odată
Pentru tine il păstrez.

-Tată, dar cămaşa asta 
Are flori, are mărgele…
Cine le-a cusut tătucă,
Şi câţi bani ai dat pe ele?

Vezi tu lada asta veche…
Cu lacată şi cu flori?
Uite-aici ţineam eu straiul
De-mbrăcat la sărbători.

Mi l-roma dat şi mie tata,
El, l-avea de la bunei…
-Să îl porţi cu rânduială
Şi să-l dai la nepoţei.

Port acum şi-s tare mândru
Că sunt pui de românaş…
Iar costumul de la tata
Îl păstrez pentru urmaşi…

Mariana Adascalitei

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 13 Iunie 2016 în ROMANIA

 

Lasă un răspuns

 
