RSS

Tata, prea devreme ai plecat

27 Mai

Ți-au sosit nepoții, tată,
Prea devreme ai plecat,
Sunt aici și te așteaptă,
Vino iar în al tău sat.

Vino, tată, să vezi via,
Strugurii s-au copt frumos,
Să vezi dealul și câmpia,
Să vezi moara cea din jos.

Rod bogat e și-n ogradă,
Plină este de legume.
Frumos este și-n livadă,
Fructele sunt toate bune.

Zburdă-n curte și vițeii,
Păsările ciripesc,
Stare n-au parcă nici mieii,
Toate-n jur se veselesc.

Duminică-i hram în sat,
Tată, noi te așteptăm.
Știm, nici tu nu ne-ai uitat,
Vino să ne bucurăm.

Te-așteptăm pe înserate,
Mama, noi și toți nepoții,
Deși știm că ești departe,
Vino, te-așteptăm cu toții.

Elena J.

 
Un comentariu

Scris de pe 27 Mai 2016 în ELENA J., TATA

 

One response to “Tata, prea devreme ai plecat

  1. Mark

    27 Mai 2016 at 16:40

    E liniște în codrul verde și în satul meu,
    Dar tata-i dus de multă vreme și-l aștept mereu,
    Tăticul meu e la război, de când aveam un an sau doi,
    Și n-a mai venit înapoi, tăticul meu.

    Și s-o dus mama să-l cate, măiculița mea,
    Peste dealuri peste sate, măiculița mea
    Și-o ajuns în Munții Tatra
    Și-o văzut casca lui tata
    Și-o văzut casca lui tata, măiculița mea.

    Mama plânge în năframă, de atunci mereu
    Și din durerea ei de mamă, am crescut și eu.
    Cand ar și semăn pe ogor, secară și grâușor
    Îmi arde inima de dor, tăticul meu.

    Să vie tata și să vadă, câte s-au făcut,
    Pământu-ntreg e o livadă, cum nu s-a știut,
    Să vadă strugurii din vii și jocul dulce de copii,
    S-audă tril de ciocârlii, tăticul meu.

    Tăticule unde-ai rămas, pe drum de gloanțe la popas?
    Că n-ai mai venit până azi, tăticul meu.

    Ion Macovei

     

Lasă un răspuns

 
