RSS

La marturisit

16 Mai

Fiule, ce-ai mai greșit,
De când nu te-ai spovedit?
Eu părinte-s om cinstit,
Pe nimeni n-am năpăstuit,
N-am furat, n-am înșelat,
Bani cu camătă n-am dat,
Ba mai mult, sunt milostiv,
Nu-s avar și nici bețiv,
Nu-s ca ceilalți desfrânat,
Eu am sufletul curat,
Nu înjur, nici nu fumez,
Și probleme nu creez,
Posturile strict le țin,
De la toate mă abțin,
Rugăciune fac mereu
Și-L iubesc pe Dumnezeu.

Fiule, eu drept să-ți spun,
Tu în cap ai numai fum.
După câte-am ascultat,
Tu te crezi făr’ de păcat
Și la cât tu te-ai mândrit,
Ești de-a dreptul ipocrit.
Ori ești poate-un mare sfânt,
Printre oameni pe pământ.
Iar de spui că ești cinstit,
Iată la ce m-am gândit:
Să te treacă, așadar,
Chiar cu roșu-n calendar
Și să-ți spun pe drept cuvânt,
Omule, ești mare sfânt.

Elena J.

 
3 comentarii

Scris de pe 16 Mai 2016 în ELENA J.

 

3 responses to “La marturisit

  1. Rhea

    16 Mai 2016 at 11:46

    🙂 Da! Frumoase versuri.
    Cat despre „cel far’ de pacat” din poezie …. ha! Asa facem, nu-i asa? Ne vedem intotdeauna sus si privim indelung in jos …. catre ceilalti!

     
  2. diaconustefan

    16 Mai 2016 at 12:32

    AviZ tuturor care doresc sa se spovedeasca pe sine insusi si Nu pe altii!

     
  3. Adriana B.

    16 Mai 2016 at 17:38

    Subscriu celor mentionate in comentariul de mai sus si adaug ca inca mai zâmbesc. :)))) Foarte adevarat, dar spus cu umor.

     

Lasă un răspuns

 
