RSS

Scrisoare bunicii

09 Mai

Am primit scrisoarea ta
Și-ți voi da răspuns la ea.
Nu m-ai mai văzut, mamaie,
Am crescut, sunt și eu mare.
De când am plecat din sat,
Eu și țara am lăsat.
M-am dus în străinătate,
Ca de-un trai mai bun s-am parte.
Știu că n-ai pace-n odaie,
Nu te-ngrijora, mamaie,
Eu sunt bine, sănătoasă,
Am și ce pune pe masă,
Mare e și casa mea,
Însă stau doar eu în ea.
Deși am tot ce-mi doresc,
Eu doar după dor tânjesc,
Dorul după a mea glie
Și după copilărie.
Dor îmi este de odaie
Și de voi de toți, mamaie.
Mă întrebi de-s fericită
Și dacă sunt împlinită?
Fericită m-aș numi,
Dacă voi nu mi-ați lipsi.
Voi ce faceți, sunteți bine?
Dar puterea, vă mai ține?
Însă dacă-ți amintești,
Mi-ai promis c-ai să trăiești
Pân’ din nou ne vom vedea
Și cu toți ne-om bucura.
Mai așteaptă-mă puțin
Și în țară-am să revin.
Te iubesc, te prețuiesc
Și aștept să te-ntâlnesc.

Elena J.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 9 Mai 2016 în ELENA J., SCRISOARE

 

Lasă un răspuns

 
