RSS

Unul Singur S-a jertfit

27 Apr

Văzând omul cel căzut,
Tatăl Cel din Cer a vrut,
Să găseasc-un salvator,
Să-i fie izbăvitor.

Astfel, El a întrebat,
Pe un înger luminat:
Serafim, de Mă iubești,
Pentru lume te jertfești?

Doamne, știi, eu Te iubesc,
Dar nu pot să mă jertfesc,
Pentru omul cel căzut,
Că doar rele a făcut.

Heruvimul luminat,
A fost și el întrebat:
Poți din Cer să te cobori?
Pentru lume, poți să mori?

Doamne, și eu îl iubesc,
Pe omul ce pământesc,
Dar să-mi dau viața nu pot,
E prea mult, Doamne, socot.

Tu, Arhanghele viteaz,
Ia aminte și fii breaz!
Poți lumea s-o mântuiești,
Pentru ea să te jertfești?

Înger viteaz, Doamne, sunt,
Însă ce-mi ceri e prea mult.
Atunci, Fiul Cel iubit,
Către Tatăl a grăit:

Tată Scump, Eu pot și vreau,
Viața pentru om să-Mi dau,
Căci Eu pe el îl iubesc
Și vreau ca să-l mântuiesc.

Nici un înger, nici un sfânt
Și nici jos de pe pământ,
N-a putut să se jertfească,
Pe om să îl mântuiască.

Tatăl, atât ne-a iubit,
Că pe Fiul L-a jertfit,
Pentru omul păcătos,
Ce era cu totul jos.

Elena J.

 
Un comentariu

Scris de pe 27 Aprilie 2016 în ELENA J.

 

One response to “Unul Singur S-a jertfit

  1. adriandirnescu

    28 Aprilie 2016 at 19:12

    Foarte frumos, felicitari ! Doamne ajuta !

     

Lasă un răspuns

 
