RSS

Tarziu am invatat

02 Apr

Târziu am învățat cum să mă port pe drum,
Să fiu om printre oameni, să dau ce am mai bun.
Târziu am învățat că-n viață nu primesc,
Nici fapte, nici cuvinte decât ce dăruiesc.
Târziu am învățat că numai prin cuvânt,
Pot să rănesc un suflet c-o vorbă spusă-n vânt.
Târziu am învățat că nu pot să ofer,
O dragoste cu forța și nici nu pot s-o cer.
Târziu am învățat că doar când împlinesc,
Ce însumi sfătuiesc și ceilalți săvârșesc.
Târziu am învățat că doar dragostea poate,
Să vindece durerea, să dea răspuns la toate.
Târziu am învățat, c-atunci când dăruiesc,
Mai mare-i bucuria decât dacă primesc.
Târziu de-a fost, eu astăzi, am învățat și știu,
Că doar ziua de mâine o pot numi târziu.

Elena J.

 
4 comentarii

Scris de pe 2 Aprilie 2016 în ELENA J.

 

4 răspunsuri la „Tarziu am invatat

  1. fr.N

    2 Aprilie 2016 at 13:53

    Doamne ajuta ! Foarte adevarat pentru fiecare dintre noi si foarte frumos spus !

     
  2. chrisnamastephys11 (Christian Luca)

    2 Aprilie 2016 at 22:04

    Minunată poezie! Doamne ajută! Cuvinte scrise cu înţelepciune!

     
  3. miculapostol

    5 Aprilie 2016 at 0:36

    Tâziu te-am gasit astăzi
    De mâine eu te ştiu…
    Şi căuta-ţi-voi versul
    Să mângâi ce nu ştiu…

    Felicitări de cuget şi simţire
    În rima plină-ţi de iubire!

     

Lasă un răspuns

 
