RSS

Primavara-n suflet

29 Feb

Fă, Doamne și din mine așa cum faci din iarnă,
Să fie cald în suflet, să fie primăvară.
Așa cum poți topi și gheața cea mai tare,
Topește și în mine răceala mea cea mare.

Așa cum Tu natura din nou ai înviat,
Să faci rod și din mine, să nu mai fiu uscat.
Cum poți vlăstarii mici să-i faci să înflorească,
Fă, Doamne ca și-n mine virtutea să rodească.

Așa cum în pământul uscat Tu faci să plouă,
Și ochii mei cei sterpi fă-i ca să verse rouă.
Cum poți s-aduci lumină în locu-ntunecat,
Fă, Doamne și-al meu suflet să fie luminat.

Așa cum și copacii cu toții înverzesc,
Fă, Doamne, ca aceștia și eu să mă-nnoiesc.
Așa cum după frig aduci căldură iară,
Fă, Doamne și din mine o caldă primăvară.

Elena J.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 29 Februarie 2016 în ELENA J.

 

Lasă un răspuns

 
