RSS

O, da-mi din cruce, frate!

19 Feb

O, dă-mi din cruce, frate, să port și eu din ea,
C-a mea e mai ușoară, nu-i grea cum e a ta.
Nu pot să îți schimb soarta, adevărat, o, frate,
Dar lasă-mă să-ți port din cruce jumătate.

Nu pot să fac nicicum să nu te mai împiedici,
Dar pot să te ajut de jos să te ridici.
Nu pot să-ți șterg din lacrimi atunci când îți e greu,
Dar pot fi lângă tine și pot să plâng și eu.

Nu pot s-opresc din valuri când peste tine vin,
Dar pot să-ți fiu alături și pot să te susțin.
Nu pot să-ți iau necazul oricât aș vrea de mult,
Dar poți să-mi spui durerea și am să te ascult.

Nu pot să te ajut s-ajungi la înălțime,
Dar pot s-aleg și eu să fiu mic lângă tine.
Nu sunt în măsură să-ți dau răspuns la toate,
Dar vreau să ai nădejdea că eu îți pot fi frate.

Elena J.

 
2 comentarii

Scris de pe 19 Februarie 2016 în ELENA J.

 

2 responses to “O, da-mi din cruce, frate!

  1. Elena J.

    19 Februarie 2016 at 20:59

     
  2. Lavinia Humeniuc D.

    20 Februarie 2016 at 14:27

    Frumoase versuri…

     

Lasă un răspuns

 
