RSS

Mi-e dor…

08 Feb

Mi-e dor s-aud în dimineață,
Iar triluri dulci de ciocârlii,
Și soarele să-mi bată-n față
Cu-a sa lumină-n raze vii.

Mi-e dor s-aud iar cum trosnesc,
În sobă lemnele uscate
Și mâinile să-mi încălzesc,
S-adorm uitând grijile toate.

Mi-e dor s-aud cum latră-n prag,
Bătrânul câine ciobănesc,
Să fiu păzit de el cu drag,
Și tot cu drag eu să-l hrănesc.

Mi-e dor să număr iar în noapte,
Un infinit de stele mici,
Să le cobor pe rând pe toate,
În ale mele palme mici.

Mi-e dor de strugurii din vii,
De spicul auriu de grâu,
De florile de pe câmpii,
De susurul frumos de râu.

Mi-e dor de pietrele din drum,
Și de fântâna mea din sat,
De tot ce-a fost frumos și bun,
De satul meu natal sărac.

Elena J.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 8 Februarie 2016 în DOR, ELENA J., Uncategorized

 

Lasă un răspuns

 
