RSS

Ce iti doresti de ziua ta?

25 Ian

„Ce îți dorești de ziua ta?” am întrebat-o. „Îmi doresc… să o petrec între săraci, să le pot oferi de mâncare, să stau la masă cu ei și să văd chipurile fericite și mulțumite ale fiecăruia în parte. Îmi doresc să-i pot face fericiți, să mă amestec printre ei și să plâng de bucurie că am reușit să le șterg lacrimile măcar pentru o zi.”

La primirea acestui răspuns, nu am putut să mai adaug niciun cuvânt. Am lăsat să se așterne liniștea, apoi zâmbind i-am spus: „Ai un suflet mare și o inimă caldă. M-a uimit răspunsul tău și totodată m-a însuflețit. Mă așteptam să primesc banalele răspunsuri pe care eram obișnuită să le aud: un ceas, un parfum, un telefon sau alte mofturi costisitoare.” Dar iată că bucuria unora constă în a oferi, în a-i face pe ceilalți fericiți și nu în a primi. Fericirea lor depinde de fericirea celor ce-i înconjoară.

Elena J.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 25 Ianuarie 2016 în ELENA J.

 

Lasă un răspuns

 
