RSS

Florile din gradina mea

22 Ian

Le-am iubit și m-au iubit
Și-au crescut cum mi-am dorit,
Prin sărut le-am răsfățat
Și iubind le-am mângâiat.

Le-am șoptit și mi-au zâmbit,
Le-am cântat și-au înflorit,
Rouă pură eu le-am dat
Și-n lumină le-am lăsat.

Soarele ce le-a cuprins,
În căldură le-a destins,
Dar plecând s-au ofilit,
De-al meu dor s-au veștejit.

Și venind am suspinat
Și cu lacrimi le-am udat.
Tot chemându-le de zor
Și plângând de dorul lor,

Printre lacrimi am zărit,
Cum în taină s-au jertfit,
Că-n pământul ce-am udat,
O sămânță mi-au lăsat.

Elena J.

 
Un comentariu

Scris de pe 22 Ianuarie 2016 în ELENA J.

 

Un răspuns la „Florile din gradina mea

  1. Elena J.

    23 Ianuarie 2016 at 20:20

     

Lasă un răspuns

 
