RSS

Tu ai fost, Doamne?

24 Dec

Știu când m-a întâmpinat acel cerșetor pe stradă și nu i-am dat niciun ban. Tu ai fost, Doamne? Mi-aduc aminte când femeia aceea bătrână mi-a cerut ajutorul să treacă strada și m-am rușinat s-o ajut. Tu erai, Doamne? Țin minte pe acel om căzut în drum și că l-am lăsat acolo. Tu ai fost și-n acela, Doamne? Când cei doi nespălați de la poarta bisericii, desculți și flămânzi strigau după îndurare, era vocea Ta? Eu pe aceștia mereu i-am alungat, i-am disprețuit și i-am ocărât. Doamne, eu așteptam să vii Tu în persoană, frumos și luminat, nu în chipul acestor săraci murdari.

„Flămând am fost şi Mi-aţi dat să mănânc; însetat am fost şi Mi-aţi dat să beau; străin am fost şi M-aţi primit; gol am fost şi M-aţi îmbrăcat; bolnav am fost şi M-aţi cercetat; în temniţă am fost şi aţi venit la Mine.”(Matei 25; 35, 36)

Elena J.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 24 Decembrie 2015 în ELENA J.

 

Lasă un răspuns

 
