RSS

Mama, te iubesc!

10 Dec

Am visat măicuță, sigur am visat
Că te-ai dus în lume, singur m-ai lăsat.
Nu știu dacă noaptea când se va sfârși,
Lângă mine, mamă, te voi mai găsi?

Mi-e și frică parcă ochii să-i deschid,
Aș avea putere oare să te strig?
Și dacă te strig și nu-mi vii aproape,
Ziua mea, măicuță, se va face noapte?

Oare, de ce tata este îngrijorat?
Nimeni nu-mi zâmbește astăzi lângă pat,
Masa nu e pusă, geamul nu-i deschis,
Mai bine-nchid ochii și te cat în vis …

N-ai avut puterea să îmi spui, dar știu,
Am aflat măicuță, însă-i prea târziu,
Pe ascuns, aseară, și cu-n fel de teamă,
Ți-am pus scrisorica în poșetă, mamă.

Dacă ajungi cu bine, eu nu-ți cer nimic…
Vai, că se trezește fratele mai mic,
Mă îmbrățisează și te strigă într-una,
Nu mai plânge frate … Taci, că vine buna.

Ai găsit biletul?… Mamă, l-ai deschis?
Când mi-e dor de tine, o să-mi vii în vis?
Pe aici e ziuă, din vis mă trezesc…
Ai citit biletul? -Mamă, TE IUBESC!

Mariana Adascalitei

 

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 10 Decembrie 2015 în MAMA

 

Lasă un răspuns

 
