RSS

Hamali la jugul vietii

17 Noi

Ce noapte liniștită ne-așterni Tu după zi,
Că dacă n-ar fi noaptea noi pururi am munci.
Am fi robiți sub soartă, hamali la jugul vieții,
Am buimăci pribeag și-n zorii dimineții.

Tot adunăm de zor s-avem și iar s-avem
Și în această luptă uităm ca să mai fim,
Iar grija cea de mâine prea mult ne preocupă,
Căci clipa de acum ne-o ia și-o dă pierdută.

Culorile și forma pe noi ne-au fermecat
Și-n goana după bani de restul am uitat.
Am lepădat frumosul ce e-n interior
Și-am vrut doar învelișul de pe exterior.

De valul mare-al lumii noi ne-am lăsat purtați
Și de plăcerea vieții detot îngenuncheați.
Luptându-ne mereu numai să câștigăm,
Uităm că într-o zi pe toate le lăsăm.

Elena J.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 17 Noiembrie 2015 în ELENA J., Uncategorized

 

Etichete:

Lasă un răspuns

 
