RSS

Doamne, fii scaparea mea!

06 Noi

Dacă rătăcesc pe drum,
Tu fii călăuza mea.
Când vrăjmașii mă răpun,
Tu să fii salvarea mea.

Dacă răul săvârșesc,
Tu fii îndreptarea mea.
Chiar dacă nu biruiesc,
Tu primește lupta mea.

Dacă plâng și-s în dureri,
Tu fii mângâierea mea.
Când rămân fără puteri,
Tu să fii tăria mea.

Când toți ceilalți mă urăsc,
Tu mai mult să mă iubești.
Când vrăjmașii m-asupresc,
Tu de ei să mă ferești.

Când rămân fără cuvânt,
Tu să fii răspunsul meu.
Când mă-ndrept către mormânt,
Tu primește trupul meu.

Când ceilalți mă părăsesc,
Tu să stai de-a dreapta mea.
Când va fi să mă sfârșesc,
Tu primește viața mea.

Elena J.

 
2 comentarii

Scris de pe 6 Noiembrie 2015 în ELENA J.

 

2 răspunsuri la „Doamne, fii scaparea mea!

  1. mariavlasbotnaru

    7 Noiembrie 2015 at 21:24

    Gândurile cele mai frumoase le-ai înmănuncheat în aceste versuri, ca să ne convingi că viața este Dumnezeu, pe care trebuie să-l purtăm în suflet și să ne încredem în îubirea pe care ne-o trimite clipă de clipă. Mulțumesc pentru lumina ce o răspânești. Cu prețuire, Maria Botnaru

     
  2. laviviene13

    8 Noiembrie 2015 at 6:45

    Nu ma pricep la cuvinte ca multi ca tine cu un asemenea talent, dar regasesc si gandurile mele in aceste frumoase versuri… Felicitari si Dumnezeu sa te binecuvanteze!

     

Lasă un răspuns

 
