RSS

Hai bunico

10 Oct

Am venit buna la tine, mă mai ştii?… Eram copil
Mă duceai gingaş pe braţe şi spunea-i că sunt fragil.
Acum dă-mi bunico mâna şi te sprijină de ea,
Că eu sunt bărbat, sunt mare… şi fragilă eşti mata!

Acum lasă-mă bunico, să-ţi pun eu masa curată
Stai, priveşte-mă că meriţi, fii matale răsfătată!
Hai, dă- mi mâna şi zâmbeşte, cât mai eşti, cât sunt şi eu,
Vreau să râzi şi uită anii, rămâi tânară mereu…

Mergi cu mine astăzi buna, în sfârşit într-o poveste,
Viaţa mea începe acuma, a matale încă este…
Te voi duce pe tărâmuri de legendă , pitoreşti
Cum matale m-ai dus buna altadată, cu povesti…

E căsuţa azi, bunico, cuib curat de rândunele,
Seara, ştiu că vin s-adoarmâ lângă tine, mii de stele,
Ochii tăi limpezi ca cerul, părul nins e alb, de nea,
Eu sunt în puterea vieţii… Ce fragilă eşti mata!

Doar pe seară îţi cer bunico, să îmi spui poveşti cu zmei,
Să mă legene tandreţea, dragostea din ochii tăi…
Şi s-adorm ca altădată lângă chipul tău senin,
Plec departe iar bunico…Cine ştie când mai vin?…

Mariana Adascalitei

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 10 Octombrie 2015 în Uncategorized

 

Lasă un răspuns

 
