RSS

Ferice de noi ca nu putem fi prea fericiti

30 Sep

Ce bine că nu avem prea mulți bani că altfel am fi trăit numai în desfătări.
Ce bine că nu avem putere prea multă, altfel am fi călcat peste toți.
Ce bine că mai vine din când în când și câte o boală, doar așa ne mai oprim și noi din păcate.
Ce bine că mai vin și zile de post că altfel ne-am fi îmbuibat zilnic cu carne și vin.
Ce bine că nu suntem prea inteligenți că altfel nu ne mai ajungea nimeni cu prăjina. I-am fi disprețuit pe toți cei ce n-au carte.
Ce bine că nu suntem prea frumoși, că ne-am fi mândrit continuu cu frumusețea.
Ce bine că nu suntem prea bogați, altfel am fi uitat de tot pe cei săraci.
Ce bine că și noi ne mai împiedicăm câteodată, altfel i-am fi judecat aspru pe cei ce greșesc.
Ce bine că mai avem și defecte, altfel ne-am fi crezut perfecți.
Ce bine că nu avem prea multă libertate că ar fi fost un haos total.
Ce bine că nu avem prea multe talente că ne-am fi mândrit cu fiecare în parte.
Ce bine că viața are grijă să ne smerească, altfel noi n-am fi făcut-o singuri, de bună voie.
Ce bine că mai vine și suferința, doar așa ne mai aducem aminte de Dumnezeu.

Elena J. https://luminapentrucandeladinsuflet.wordpress.com/

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 30 Septembrie 2015 în ELENA J.

 

Lasă un răspuns

 
